30/05/2022 Serveis - Jordi Rodríguez
El comerç de Palamós inaugurarà oficialment la temporada d'estiu aquest cap de setmana vinent amb les jornades comercials PalamoSwing. (Foto: Fecotur)
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, FECOTUR, és una entitat més forta i unida que mai. Així ho diu el seu president, Toni Bachiller, que considera que aquest és l'efecte positiu que ha tingut una etapa tan difícil com han estat els dos anys de pandèmia de la COVID-19. Bachiller assegura que el comerç i l'hostaleria han fet els deures i que s'han preparat bé per als nous reptes que els plantegen els consumidors.
Malgrat les circumstàncies difícils i la incertesa que envolta la situació geopolítica mundial, el president de FECOTUR manté l'optimisme sobre la campanya turística del 2022. Creu que el sector serveis de Palamós està preparat i que després de dos anys de pandèmia, el col·lectiu s'ha enfortit. FECOTUR aplega 226 empreses, amb 45 restaurants, i, segons el seu president, a dia d'avui és una entitat més forta i unida. Antoni Bachiller ha passat aquest migdia pel programa de Ràdio Palamós 'Tal com som'.
Bachiller explica que el comerç de Palamós tenia reptes pendents d'abordar i que la pandèmia l'ha empès a fer-ho. Un d'ells era entrar de ple en l'era del comerç electrònic. Hi ha hagut experiències amb les plataformes cliccat.cat o depalamos.cat, no sempre reeixides, però que han començat a obrir camí.
Un altre dels valors que destaca FECOTUR ha estat la capacitat del comerç de Palamós per adaptar-se als nous hàbits dels consumidors. Toni Bachiller.
El comerç de Palamós inaugurarà oficialment la temporada d'estiu aquest cap de setmana vinent amb les jornades comercials PalamoSwing.
Totes les notícies:
22/09/2026 - Medi Ambient L'estiu molt càlid augura una tardor amb risc de pluja extrema
El canvi climàtic fa que no parem de batre rècords de temperatures altes i, després d'un dels...
22/09/2026 - Serveis L'Ajuntament contracta una consultora per calcular el nou cost dels complements salarials de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós ha contractat una empresa externa perquè faci el càlcul dels complements...
22/09/2026 - Obres i Urbanisme L'oposició critica que els baixants del Mercat no es connectin a la xarxa d'aigües plujanes
Els grups de Junts per Catalunya i de Som-hi per Palamós i Sant Joan, tots dos en l'oposició...
22/09/2026 - Política La moció de JuntsxCat sobre Rheda, al Ple d'octubre
Després que finalment va quedar fora de l'ordre del dia del Ple municipal d'aquest setembre, Junts...
22/09/2026 - Cultura Recull dels primers anys de 'Converses de taverna', avui al cicle 'Mar fràgil'
Aquesta tarda es farà al Museu de la Pesca de Palamós la segona de les 3 sessions del cicle 'Mar...