29/05/2022 Esports - Abel Espinosa
El Club Esportiu Palamós ha tancat avui la temporada amb una meritòria victòria a casa.
El Club Esportiu Palamós ha posat avui el punt i final a la temporada i ho ha fet amb una victòria per 75 a 68 davant el Bàsquet Vilanova. L'equip de Carles Sala que arribava a aquesta darrera jornada de la lligueta d'ascens a Copa Catalunya sense opcions matemàtiques de pujar de categoria, ha fet un bon encontre i tot i no haver gaudit d'un gran avantatge en el marcador, finalment s'ha imposat per set punts de diferència.
La Salle Manresa ha estat l'equip que ha guanyat la lligueta d'ascens després d'haver superat ahir dissabte al Minguella de Badalona per 76 a 63 i jugarà la propera temporada a Copa Catalunya.
Totes les notícies:
01/07/2026 - Medi Ambient Territori diu que la sequera tornarà i prioritza infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua
El Govern de la Generalitat prioritzarà les infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua, de...
01/07/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava denuncia que el decret per protegir la posidònia s'incompleix
SOS Costa Brava denuncia que el decret que prohibeix el fondeig sobre praderies de posidònia...
01/07/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes de juliol a Palamós
Avui comencen les escales de creuer del mes de juliol al port de Palamós. La primera va a càrrec...
01/07/2026 - Societat Els Jutges de Pau fan front comú per recuperar totes les seves competències
El Congrés de Jutges de Pau que s'ha fet a Girona dies enrere ha tornat a posar de relleu la...
01/07/2026 - Cultura El Club Alpí Palamós i Sant Joan projecta avui 'The last expedition' a La Gorga
Aquest vespre es podrà veure al Teatre La Gorga la pel·lícula documental 'The last expedition',...