26/05/2022 Cultura - Jordi Rodríguez
La pel·lícula es projecta avui a les 8 del vespre al Teatre La Gorga. (Foto: Cicle Gaudí).
Avui és últim dijous de mes i torna el Cicle Gaudí de Cinema Català a La Gorga. A partir de les vuit del vespre projecta la pel·lícula 'Libertad', amb guió i direcció de Clara Roquet. El film parla de la relació d'amistat de dues joves, la Nora de 14 anys i la Libertad, de 15. El relat s'emmarca en unes vacances d'estiu a la Costa Brava, en una bombolla familiar de la qual la Libertad farà sortir la Nora per ensenyar-li un món nou en què se sentirà més lliure que mai.
Els papers principals de 'Libertad' estan interpretats per les actrius Maria Morera, Nicolle Garcia, Nora Navas i Carol Hurtado. La projecció es farà al Teatre La Gorga a partir de les vuit d'aquest vespre, amb les entrades a 4'5 euros i a 3 la reduïda. Les podeu adquirir online al web lagorga.cat.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...