19/05/2022 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Es farà una passejada per l'entorn forestal de la Vall de Bell-lloc. (Foto: Club Alpí Palamós).
El programa d'activitats de primavera de l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós va cremant etapes. Aquesta tarda se'n fa una de descoberta de la flora i la fauna associaciades als boscos de la vall de Bell-lloc. Una activitat gratuïta i a la que us podeu apuntar escanejant el codi QR dels cartells anunciadors.
'Aquesta primavera...el bosc!' és el fil conductor d'aquest conjunt d'activitats. Tota una declaració d'intencions sobre la seva finalitat. Xavier Lloveras, regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós.
La campanya d'activitats mediambientals ja ha fet una neteja d'espais forestals a Castell-Cap Roig, una descoberta de rastres de la fauna de les Gavarres, i ara resta, el 14 i el 16 de juny, unes teràpies de bosc i natura, a través de passejades pels entorns forestals de Palamós. En paral·lel a tot això, el cicle també inclou l'exposició fotogràfica 'Objectiu Gavarres', que es pot veure a la Biblioteca Municipal fins al 18 de juny.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...