Blanca Batlle es proclama subcampiona d'Espanya de trail Sub20

11/05/2022 Esports - Jordi Rodríguez


L'atleta de l'Associació Atlètica Palamós, Blanca Batlle. (Foto: AA Palamós).

L'atleta de l'Associació Atlètica Palamós, Blanca Batlle. (Foto: AA Palamós).

La palamosina Blanca Batlle ha guanyat aquest cap de setmana passat la medalla de plata en el Campionat d'Espanya de trail running per a federacions autonòmiques. Batlle va ser la segona classificada en la categoria Sub20 i va contribuir decisivament a què la selecció catalana aconseguís la medalla d'or per equips.

L'estatal de curses de muntanya s'ha fet a la localitat de Berga. El circuit de la categoria Sub20 era de 8 quilòmetres amb un desnivell positiu de 548 metres. Catalunya va dominar la prova amb Gabriela Lasalle com a guanyadora, i la palamosina Blanca Batlle com a segona classificada amb un temps de 54 minuts i 17 segons. Les catalanes van situar tres atletes entre les cinc primeres de la cursa, fet que els va donar la primera plaça de la classificació per equips.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...