10/05/2022 Esports - Jordi Rodríguez
Adem Mechaal va guanyar la cursa amb un temps de 7’47”25. (Foto: instagram.com/adel.mechaal).
El palamosí Adel Mechaal ha començat la temporada de competicions d'atletisme a l'aire lliure, el tret de sortida a un curs carregat de reptes i en què l'esperen la participació en els campionats del món i d'Europa. L'arrencada s'ha fet amb èxit. En el míting d'Eivissa, Mechaal s'ha imposat aquest cap de setmana passat en la prova dels 3.000 metres amb un temps de 7'47''25.
L'atleta del New Balance va dominar la cursa i va superar de manera clara Antonio Abadia i Sergio Paniagua, que van entrar a més de 8 segons del guanyador. Adel Mechaal es posava a prova en competició per primera vegada en aquesta temporada a l'aire lliure. Ho feia després d'una estada de gairebé 4 setmanes a Turquia, on ha posat les bases per a afrontar una campanya que ve plena de reptes.
Al mundial d'Eugene, als Estats Units, Mechaal té previst competir en els 1.500 metres. Pel que fa al Campionat d'Europa de Munic, el palamosí es planteja doblar els 1.500 i els 5.000. Sigui com sigui, Adel Mechaal vol que la temporada de competició a l'aire lliure li permeti reivindicar-se després de la decepció que va suposar acabar setè en la final dels 3.000 metres del mundial de pista coberta que es va fer a Belgrad, aquest hivern passat.
Totes les notícies:
25/05/2026 - Cultura El 'Palamós Terra de Mar' llueix com mai i ja pensa en la vintena edició
El port de Palamós ha lluït d'allò més aquest cap de setmana amb una de les edicions més...
25/05/2026 - Societat Un informe diu que els jutges de pau poden ampliar competències i recuperar funcions
Un informe de l'Institut d'Estudis d'Autogovern, que depèn de la Generalitat, diu que els jutges...
25/05/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del mes de maig al port de Palamós
Les escales de creuer al port de Palamós en aquest mes de maig arriben a la seva recta final. Avui...
25/05/2026 - Serveis Arrenca el Menú de la Gamba de Palamós, amb 11 restaurants participants
A partir d'avui dilluns està en marxa una altra edició del menú de la Gamba de Palamós. Durarà...
25/05/2026 - Serveis Reconeixement a 42 empreses i serveis del Baix Empordà que promouen el turisme inclusiu
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius del Pla d'Accessibilitat...
Notícies relacionades: