06/05/2022 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu de la Fira del Conte de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).
El passeig del Mar de Palamós serà novament l'escenari de la Fira del Conte, demà dissabte. És una proposta que arriba de la mà de l'Associació Viu Cultura, amb el suport de l'Ajuntament de Palamós, la Biblioteca Municipal i la Diputació de Girona. L'objectiu de la Fira del Conte és promoure l'hàbit de llegir en les franges d'edat infantil i juvenil, a través dels contes i dels àlbums il·lustrats.
La Fira obrirà a partir de les 11 del matí i s'allargarà fins a les 9 de la nit. Seran més d'una quinzena d'expositors, entre editorials i llibreries, que s'ubicaran en unes parades instal·lades al passeig del Mar. L'oferta de les parades es complementarà amb un programa d'activitats pensat per a tota la família, Per exemple els contacontes i els tallers d'expressió plàstica, de fantasia invisible o de poesia. També la presència d'autors, editors i il·lustradors que presentaran els seus llibres i contes, com és el cas de Núria Bonet, Gemma Mercader, Jon López de Viñaspre o Cesc Pujol. Per a poder assegurar plaça en els tallers programats es recomana fer una inscripció prèvia al correu electrònic contepalamos2022@gmail.com. Finalment, la Fira del Conte de Palamós també inclourà el lliurament de premis del Concurs de Literatura Infantil i Juvenil CLER 2022, organitzat per la Biblioteca Municipal i la Diputació. La Fira es tancarà amb l'actuació musical, a les vuit del vespre, de la formació 'Rock per xics'.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: