03/05/2022 Esports - Jordi Rodríguez
Les jugadores del sènior del Club Esportiu Palamós en el decurs d'un partit d'aquesta temporada. (Foto: CE Palamós).
Com ja us explicàvem ahir, l'equip sènior femení del Club Esportiu Palamós DC ha certificat, a falta d'una jornada per a cloure la lliga, l'ascens a la Segona Catalana. L'equip que entrena Salvi Bofill ha fet una campanya quasi perfecta, demostrant una gran superioritat sobre la majoria de rivals. De fet, si comptem les dues fases del campionat, només ha perdut un partit en tota la lliga.
Va ser en la primera fase, a la pista del Cassanenc B. L'equip, però, es classificaria primer de grup, amb set partits guanyats i un de perdut, el mateix balanç que les de Cassà però amb el bàsquet-average favorable. Però on el Palamós-Queralt Casas ha mostrat definitivament la seva superioritat ha estat en la segona part de la competició. Ha jugat 11 partits i els ha guanyat tots. Els que menys, de 12, 19 i 25 punts. La resta, sempre de més de 30. Esment especial a les pallisses contra el Nou Caules, 105 punts de diferència, o la Vall d'en Bas, 93. En el partit que decidia la lliga, aquest cap de setmana passat, les palamosines van atropellar l'Escolàpies de Figueres, el segon classificat, amb una diferència de 39 punts. Tot plegat comporta el títol de campiones i el passaport cap a la Segona Catalana. El president del Club Esportiu Palamós, Joan Antoni López, qualifica així l'equip Sub25 femení.
Les noies del sènior del Club Esportiu DC tanquen la competició aquest cap de setmana vinent a la pista del Nou Caules, el cuer del grup. L'objectiu, acabar aquesta fase del campionat amb el ple absolut de victòries.
Totes les notícies:
06/05/2026 - Serveis Palamós arriba a la xifra més baixa d'aturats des de la crisi del 2008
Avancem cap a l'estiu i l'activació del sector dels serveis de cara a la temporada alta turística...
06/05/2026 - Serveis Les zones verdes i vermelles d'estacionament seran de pagament també els diumenges
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palamós ha aprovat que els espais d'estacionament tarifat en...
06/05/2026 - Medi Ambient La platja de la Fosca i el port Marina Palamós renoven la seva Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
06/05/2026 - Serveis El creuer Sirena obre les escales del mes de maig
El port de Palamós comença avui les escales del mes de maig. En seran 8, igual que a l'abril, i...
06/05/2026 - Cultura Presentació del llibre 'Et veurà tothom', de Maribel Torres
A les 7 d'aquesta tarda es presentarà a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós el llibre...