28/04/2022 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Alumnes plantant l'espècie d'arbust 'Tamariu' a l'espai de dunes de la platja de Castell. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Alumnes de cinc instituts del Baix Empordà han visitat aquesta setmana l'entorn natural de Castell, en el marc del programa Escoles Verdes. Un total de 90 estudiants han realitzat activitats mediambientals en aquest entorn, amb l'objectiu d'entendre els nous reptes i valors de la sostenibilitat. Es tracta de posar èmfasi en l'entorn natural com a bé comú, fomentant la responsabilitat de la ciutadania en la seva conservació.
Els alumnes que han participat de l'experiència són dels centres Vedruna Palamós, l'institut Puig Cargol de Calonge i Sant Antoni, i els de La Sureda, Baix Empordà i Frederic Martí i Carreras, de Palafrugell. Les activitats realitzades han comptat amb l'acompanyament de tècnics de l'Àrea municipal de Medi Ambient de Palamós i de l'ADF Gavarres Marítima. Els estudiants han fet la neteja d'alguns espais, i han plantat arbres a la plana de Castell i a les dunes de la platja. També han instal·lat caixes niu en el bosc de transició situat entre el pla i la platja, i han participat en tasques de manteniment del mobiliari d'ús públic.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...