27/04/2022 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
La xerrada comença a les 18:30 hores a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou.
La Biblioteca Municipal de Palamós organitza aquesta tarda una xerrada sobre moda sostenible. Es tracta d'explicar com donar un segon ús a la roba, en una activitat de consum responsable que anirà a càrrec de Gisela Muñoz. La proposta vol crear consciència sobre què estem comprant quan adquirim roba, i mostrar la importància d'apostar pels teixits més sostenibles que es poden trobar en el mercat.
Una altra faceta de la moda sostenible és aprendre a reutilitzar, reconvertint roba que ja no volem en peces totalment renovades i exclusives. La xerrada comença a dos quarts de set i forma part del cicle Biblioteca Sostenible. Les places són limitades i cal una inscripció prèvia a la mateixa Biblioteca Municipal de Palamós. Al telèfon 972 60 07 08, o al correu electrònic biblioteca@palamos.cat.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...
Notícies relacionades: