25/04/2022 Serveis - Jordi Rodríguez
Forta garbinada aquest passat dissabte a la badia. (Foto: Jordi Fernàndez - tempspalamos.blogspot.com)
Aquesta setmana que hem deixat enrere ha estat mogudeta des del punt de vista climatològic. Per això ara repassem l'estadística del temps que hem tingut a Palamós, a partir de les dades de l'estació meteorològica del nostre col·laborador Josep Ribas. Ha estat una setmana força plujosa, en què a Palamós s'han acumulat fins a 38 litres i mig per metre quadrat. El dia que més, el dimecres amb 26 litres.
Pel que fa a les temperatures, la màxima de la setmana són els 20'1 graus del dimarts, mentre que la més baixa la vam tenir el dilluns, amb 8'1 graus. El vent es va fer molt present la diada de Sant Jordi, amb un garbí que va arribar a bufar un cop màxim de 64 quilòmetres per hora. La temperatura de l'aigua del mar en superfície és de 14'2 graus, segons l'observatori de Josep Pascual a l'Estartit.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...