19/04/2022 Política - Jordi Rodríguez
Imatge del Ple de l'Ajuntament de Palamós del passat mes de març. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L'Ajuntament de Palamós ha convocat a les sis d'aquesta tarda el Ple municipal ordinari del mes d'abril. L'ordre del dia de la sessió té una vintena de punts, entre els quals destaquen quatre mocions. Una d'elles posarà damunt la taula un manifest en defensa del sector pesquer. L'objectiu de la moció és fer un crit d'alerta en favor de la supervivència d'una activitat econòmica actualment en perill, i amb el repte constant de la seva sostenibilitat econòmica i ambiental.
Una feina que els pescadors de Palamós fa anys que porten a la pràctica a través d'eines com el Pla de gestió de la gamba. Una realitat que haurien de reconèixer les administracions que regulen l'activitat pesquera, explica l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
La moció que passa avui pel Ple de Palamós s'ha pactat amb els municipis d'Alcanar, Arenys de Mar, Barcelona, Blanes, Cambrils, Deltebre, el Port de la Selva, l'Ametlla de Mar, l’Escala, la Ràpita, Llançà, Roses, Sant Feliu de Guíxols, Tarragona, Torredembarra i Vilanova i la Geltrú.
De la resta de mocions que van avui al plenari n'hi ha una del PSC perquè es demani a la Generalitat el reconeixement de la categoria professional C1 per a les policies locals, l'actualització del seu règim disciplinari, així com del Reglament d'armes. Finalment, Junts per Catalunya presenta dues propostes. Una per a derogar la Llei de racionalització i sostenibilitat de l'administració local, i una altra que demana punts de recàrrega ràpida a totes les parades de taxi de Palamós.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...
Notícies relacionades: