07/04/2022 Societat - Jordi Rodríguez
Un pis turístic de Palamós. (Foto: Family Home Palamós).
Aquesta tarda hi ha una reunió participativa relacionada amb la redacció de la nova Ordenança municipal reguladora dels habitatges d'ús turístic a Palamós. Començarà a partir de les set i es farà al local que l'Ajuntament té a les Galeries Carme. L'objectiu de la reunió és perfilar quins temes hauria d'incloure la futura Ordenança, que ara mateix també està oberta a un procés participatiu a través d'una enquesta.
La demanda d'habitatges d'ús turístic va a l'alça i Palamós vol regular l'activitat perquè estigui ben dimensionada i, alhora, cohesionada amb la resta dels sectors productius locals. Ho vol fer recollint les opinions i les propostes de la ciutadania. Amb aquesta consulta, l'Àrea de Participació Ciutadana vol aconseguir la màxima aportació de la població. L'objectiu és fer una Ordenança reguladora d'aquests habitatges, adequada a un model de municipi turístic basat en la bona convivència de les activitats econòmiques i amb la població resident.
La consulta es fa a través d'una enquesta que es pot respondre de manera telemàtica a través del portal web palamos-decidim.ddgi.cat, o bé presentant una instància al registre municipal. El procés restarà obert fins al dia 10 d’abril i, mentre, a les set d'aquesta tarda es fa una reunió participativa presencial al local municipal de les Galeries Carme.
Totes les notícies:
10/08/2026 - Societat Comencen 3 jornades de donació de sang al passeig de Palamós
Des d'avui dilluns i fins demà passat dimecres, l'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà...
10/08/2026 - Cultura 3 concerts de l'Amb So de Cobla han superat els 2.000 espectadors
La desena edició del festival Amb So de Cobla va tancar portes aquest dissabte passat a l'Àgora...
10/08/2026 - Societat L’OncoMusicFest i Costa Beats aporten més de 18.000 euros a la campanya 'Com a casa!'
Les organitzacions de l'OncoMusicFest i del CostaBeats han lliurat a Serveis de Salut Integrats del...
10/08/2026 - Serveis La proposta europea d'incrementar l'IVA a l'hostaleria genera debat
La Comissió Europea ha demanat a Espanya augmentar l'IVA al sector hoteler i al de la...
10/08/2026 - Medi Ambient Crida als pescadors nocturns de platja perquè no deixin brutícia
A l'estiu, cada cop és més habitual veure practicants de pesca recreativa que s'instal·len a les...