L'institut escola Vila-romà fomenta la lectura amb la seva Setmana Literària

29/03/2022 Cultura - Jordi Rodríguez


Imatge de la Setmana literària al Vila-romà. (Foto: Institut escola Vila-romà).

Imatge de la Setmana literària al Vila-romà. (Foto: Institut escola Vila-romà).

L'institut escola Vila-romà de Palamós ha fet la seva Setmana Literària, en què els alumnes del centre han tingut trobades amb escriptors, escriptores i un il·lustrador. Amb aquestes activitats, el centre vol promoure el valor de la lectura en totes les edats i etapes, motivant els estudiants perquè gaudeixin llegint i adquireixin uns bons hàbits de lectura.

El professorat del Vila-romà s'assessora cada curs per oferir als alumnes les lectures més adients en cada cas, i després treballar-les a l'aula. Hi ha un pas més, però, que d'alguna manera tanca el cercle. Es tracta de la visita de les autores i els autors de les històries llegides que, d'aquesta manera, tenen l'oportunitat d'interactuar directament amb els infants i joves. Així, aquests darrers dies l'institut escola ha fet la seva Setmana Literària. Han passat per les seves aules les escriptores Anna Vilar, Muntsa Mimó, Mar Font i Blanca Bravo, l'escriptor Francesc Puigpelat, i l’il·lustrador Valentí Gubianas. L'experiència ha servit per intercanviar preguntes, inquietuds i respondre dubtes, contribuint finalment a l'objectiu de potenciar l'interès dels més joves per l'hàbit de llegir.



Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...