28/03/2022 Esports - Jordi Rodríguez
El CE Palamós ha encadenat dos partits perdent i dimarts té un difícil repte a la pista del Vic. (Foto: CE Palamós).
Segona derrota consecutiva del Club Esportiu Palamós DC. Els jugadors que entrena Carles Sala van perdre de 10 punts, 63 a 53, a la pista del Tona. És el primer partit que el Club Esportiu perd fora de casa en tota la temporada i la cinquena derrota en el balanç general. Dimarts, l’equip torna a jugar el partit pendent contra el Vic, també a domicili.
Dels equips del Club Esportiu Palamós destaquem també que els equips d'interterritorial van perdre els partits que tenien a casa. El cadet va cedir amb el Barça B per 58 a 82, mentre el júnior ho va fer amb el Sant Narcís per 66 a 75. Un dels sèniors masculins, el Sharks, va caure a Salt per un clar 85 a 65, mentre el femení continua la seva bona trajectòria amb una victòria a la pista del Ceset de Girona, 46-71. El júnior B, per la seva banda, es va veure sorprès a casa pel Llagostera, que es va imposar per 55 a 62. Pel que fa al Bàsquet Vedruna Palamós, el júnior B es va desfer del Guíxols per 60 a 46, mentre el sènior va tornar amb les mans buides de la pista del Ceset, on va caure per 66 a 48.
El Palamós Club de Futbol no va tenir cap opció al camp del Lloret i va acabar d'enterrar definitivament les remotes opcions d'arribar al liderat. L'equip va perdre per 4 a 2 un partit que se li va posar en contra des del primer moment. Als 10 minuts de joc ja perdia per 2 a 0 i, després de retallar distàncies momentàniament amb un gol d'Abde, va marxar al descans amb un 4 a 1 en contra que deixava el partit tancat. El tècnic del Palamós, Mario Fernández, admet que els van superar clarament.
El Palamós va mirar de reaccionar a la segona part però es va haver de conformar amb maquillar el resultat amb un gol de Gerard Mercader, en el temps afegit.
Passem al futbol territorial gironí. La Unió Esportiva Calonge ocupa la segona plaça del seu grup. Aquest cap de setmana ha golejat a domicili la Vidrerenca per 1 a 4, amb pòquer de gols de Marc Cuchillo. A la Quarta Catalana, el Sant Antoni va superar en un partit molt emocionant La Pera, per 5 a 4.
Acabem amb un parell de resultats dels equips de base del Futbol Sala Palamós. L'aleví va empatar a 4 amb el Tordera, en un partit disputat dissabte. Aquell dia es va suspendre l'encontre que havia de jugar l'infantil amb el Lloret. Ahir, el benjamí del FS Palamós va guanyar el Vilafant per 1 a 5.
Totes les notícies:
06/05/2026 - Serveis Palamós arriba a la xifra més baixa d'aturats des de la crisi del 2008
Avancem cap a l'estiu i l'activació del sector dels serveis de cara a la temporada alta turística...
06/05/2026 - Serveis Les zones verdes i vermelles d'estacionament seran de pagament també els diumenges
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palamós ha aprovat que els espais d'estacionament tarifat en...
06/05/2026 - Medi Ambient La platja de la Fosca i el port Marina Palamós renoven la seva Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
06/05/2026 - Serveis El creuer Sirena obre les escales del mes de maig
El port de Palamós comença avui les escales del mes de maig. En seran 8, igual que a l'abril, i...
06/05/2026 - Cultura Presentació del llibre 'Et veurà tothom', de Maribel Torres
A les 7 d'aquesta tarda es presentarà a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós el llibre...
Notícies relacionades: