Demà s'inaugura a Sant Antoni el mural de Ca la Martina

25/03/2022 Cultura - Jordi Rodríguez


El mural ha estat pintat per l'artista Carles Arola. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).

El mural ha estat pintat per l'artista Carles Arola. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).

Sant Antoni tindrà un espai d'homenatge als seus personatges més populars. Demà s'inaugura el mural de l'aparcament de ca la Martina, al davant de la plaça de la Llibertat. Es tracta d'un mural d'uns 200 metres quadrats d'extensió, pintat per l'artista Carles Arola. Reprodueix una façana d'apartaments dels anys 70, quan Sant Antoni estava en ple creixement turístic.

En els balcons d’aquests apartaments, l'artista hi ha pintat una trentena de personatges populars de Sant Antoni. A la planta baixa se simula un bar-restaurant on també hi apareixen diversos personatges. L'acte inaugural es farà demà dissabte a partir de les vuit del vespre i inclourà la descoberta d’una placa commemorativa i l’actuació del grup d’havaneres Els Cremats.
Aquest és el tercer mural que l’artista Carles Arola pinta al municipi, a iniciativa de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni. A la plaça Major de Calonge hi ha dos grans murals amb els fills adoptius i predilectes del municipi, d’una banda, i també amb els músics més destacats que han donat aquestes dues viles al llarg de la seva història.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...