L'Ajuntament mantindrà la pancarta de suport als independentistes encausats

24/03/2022 Política - Jordi Rodríguez


L'Ajuntament de Palamós amb la pancarta de suport als independentistes represaliats.

L'Ajuntament de Palamós amb la pancarta de suport als independentistes represaliats.

L'Ajuntament de Palamós mantindrà penjada a la balconada principal de la Casa de la Vila la pancarta que demana la llibertat dels empresonats en relació als fets d'octubre del 2017, del procés independentista català. El grup municipal de Ciutadans en va demanar la retirada en el Ple municipal de la setmana passada, argumentant que els principals encausats que van ser condemnats a penes de presó, ja estan en llibertat perquè van ser indultats.

Escoltem la petició que va fer el regidor de Ciutadans, Cristóbal Posadas, i la resposta que li va donar l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.





Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...