11/03/2022 Esports - Jordi Rodríguez
Els jugadors del Palamós celebrant la victòria de diumenge passat davant L'Escala. (Foto: Palamós CF).
Amb la moral reforçada pel gran partit contra el l'Escala, amb victòria per 5 a 2, el Palamós Club de Futbol visita demà dissabte el camp del Bescanó. Rivals molt directes en la classificació, el Bescanó és cinquè amb 29 punts i el Palamós sisè, amb 28. Tots dos queden encara lluny del cap de la classificació, però no volen desaprofitar cap oportunitat de continuar sumant.
Especialment el Bescanó, que vol trencar com sigui una ratxa de resultats extraordinàriament negativa. Fa 7 partits que no guanya i només ha sumat 2 punts dels últims 21 possibles. El Palamós es va rearmar amb la golejada contra el l'Escala i vol que la música no pari. El tècnic dels palamosins, Mario Fernández, admet que últimament estan rendint bé a casa, però que lluny del municipal perden enters.
Per a la visita a Bescanó, el Palamós recuperarà el porter Gerard Asparó, que ja ha complert la sanció d'un partit de suspensió. El partit es jugarà demà dissabte, a partir d'un quart de set de la tarda. Des de les sis en punt podreu escoltar el programa de Ràdio Palamós 'El partit', que inclourà la narració de les incidències del matx en la veu de Javi Bujer.
En les categories del futbol territorial gironí, la Unió Esportiva Calonge, de la Tercera Catalana, rebrà la visita del Breda. Això serà el dissabte a les quatre. A la mateixa hora, però a la Quarta Catalana, la Fundació Esportiva Palamós jugarà al camp del Mas Mascort de Palafrugell.
Passem al bàsquet. El Club Esportiu Palamós DC, de la Primera Catalana, té partit a la pista del CESET de Girona. El DC és segon del seu grup, amb 14 partits guanyats, i els gironins, amb un partit més disputat, són vuitens amb 7 victòries. D'altra banda, el sènior femení del Club Esportiu, juga a casa contra la Vall d'en Bas, el dissabte a les vuit. El diumenge, el júnior B rebrà l'Arbúcies, a les sis de la tarda. Acabem amb el Bàsquet Vedruna Palamós. El seu júnior B té dos partits a casa aquest cap de setmana. El primer demà a les quatre de la tarda contra el Bisbal Bàsquet. El segon serà el diumenge a les dotze del migdia, rebent el Nou Caules.
Totes les notícies:
04/05/2026 - Societat Ensenyament orienta els alumnes que fan canvi de cicle educatiu
En el context dels períodes de preinscripció escolar pel curs que ve, l'Ajuntament de Palamós...
04/05/2026 - Societat Avui comencen les preinscripcions del Casal d'Estiu
L'Ajuntament de Palamós obre aquest dilluns, i fins al dia 10 de maig, el període de...
04/05/2026 - Societat La Síndica de Greuges reivindica la rehabilitació de l'antiga Unión Palamosense
La seu de la Sindicatura de Greuges de Palamós està pendent d'un projecte d'obres per fer-la més...
04/05/2026 - Societat L'hospital de Palamós vol millorar la comunicació entre professionals i usuaris
L'hospital de Palamós ha iniciat una campanya per millorar la relació entre pacients i...
04/05/2026 - Cultura 'Tertúlia literària' a la Biblioteca amb la novel·la 'Me'n vaig', de Jean Echenoz
Avui és primer dilluns de mes i la Biblioteca Municipal de Palamós programa, com és habitual, la...