Adel Mechaal buscarà el doblet en el Campionat d'Espanya indoor

25/02/2022 Esports - Jordi Rodríguez


L'atleta palamosí del New Balance, Adel Mechaal. (Foto: instagram.com/adel.mechaal).

L'atleta palamosí del New Balance, Adel Mechaal. (Foto: instagram.com/adel.mechaal).

En un dels millors moments de forma de la seva carrera, el palamosí Adel Mechaal intentarà aquest cap de setmana aconseguir el doble títol de campió d'Espanya dels 1.500 i dels 3.000 metres en pista coberta, en la competició que es farà a Ourense. No seria la primera vegada que ho aconsegueix, després dels doblets que va firmar en les edicions del 2015 i el 2018.

Mechaal ve de fer el rècord de Catalunya i millor marca personal en els 1.500 de la reunió de Birmingham, amb un crono de 3'35''30. Poc abans havia aconseguit el rècord europeu dels 3.000 en pista coberta, amb els 7'30''82 que va acreditar a Nova York. Ara es vol posar novament a prova en aquestes dues distàncies, en el Campionat d'Espanya indoor que arrenca avui mateix a la ciutat d'Ourense. A partir de les vuit del vespre es corren les semifinals dels 3 quilòmetres i demà dissabte, minuts després de les 11 del matí, començaran les sèries del 1.500. La final del 3.000, el mateix dissabte minuts després de les 9 de la nit i, per a rematar un cap de setmana maratonià, la final del 1.500 el diumenge al migdia, a tres quarts menys cinc de dotze.
Adel Mechaal no podrà mesurar forces amb el seu gran rival, Mohamed Katir, que ha renunciat a l'estatal i també al mundial de Belgrad, per a centrar-se en la preparació de la temporada de competició a l'aire lliure. Mechaal i Katir, però, sí que es veuran les cares el dia 2 de març en els 3.000 metres en pista coberta de la reunió atlètica de Madrid.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...