22/02/2022 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
El pas de peatons entre el passieg del Mar i l'Oficina de Turisme, ahir a la tarda.
L'Ajuntament de Palamós eliminarà les barreres arquitectòniques del pas de vianants que hi ha al passeig del Mar, a l'altura de l'Oficina de Turisme. L'actuació forma part del projecte d'ampliació de voreres en aquest sector del passeig, ja executat, però queda pendent d'unes feines d'asfaltatge que es faran més endavant i que posaran el paviment a l'altura de les voreres, en el tram que afecta el pas de vianants.
En el Ple municipal darrer, el grup del Partit dels Socialistes de Catalunya va preguntar sobre aquesta qüestió. Per al principal grup de l'oposició representava una contradicció que un dels objectius principals d'ampliar la vorera del passeig fos eliminar barreres arquitectòniques i que, en canvi, el pas de vianants de l'Oficina de Turisme encara en sigui una. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, va explicar en el mateix plenari que el pas s'anivellarà amb la vorera, i va raonar perquè no s'ha fet encara.
L'Ajuntament de Palamós ha ampliat el tram de la vorera nord del passeig del Mar, entre els carrers de la Mercè i Orient. El projecte ha eliminat les places d’estacionament en bateria ubicades en aquesta zona amb l’objectiu de millorar l’accessibilitat dels vianants. Les obres han permès que la vorera passi de tenir una amplada de 2,20 a 7 metres, conservant l’arbrat existent. L’execució del projecte ha tingut un cost global d’uns 38.800 euros.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: