16/02/2022 Societat - Jordi Rodríguez
La regidora de la CUP Palamós - Vila-romà, Roser Huete.
El grup municipal de la CUP a l'Ajuntament de Palamós veu prioritari fer un pla de mobilitat global al municipi, abans d'entrar en el detall del debat sobre els aparcaments. Els cupaires defensen que no hi hagi grans espais d'estacionament ni en el centre urbà ni en el front marítim, i que s'aposti pels aparcaments dissuasius en zones més apartades del nucli.
En aquest sentit, la CUP rebutja que es faci un edifici d'aparcaments al solar de la cooperativa La Equitativa i aposta per treure vehicles del passeig del Mar. Objectius, però, que s'han d'emmarcar en un estudi previ que determini com ha de ser la mobilitat de Palamós en el futur. Roser Huete és la portaveu de la CUP a l'Ajuntament de Palamós.
Què fer amb els vehicles estacionats en el front marítim de Palamós és un dels eixos del futur procés de reforma del passeig del Mar, ara en fase de participació ciutadana. En aquest sentit, la CUP considera minsa la xifra de 700 enquestes participatives recollides, i creu que cal continuar insistint en la promoció d'aquesta cultura i d'aquests processos.
Totes les notícies:
29/12/2025 - L'alcaldessa valora els trets més importants del pressupost i en destaca la congelació de taxes i tributs
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, ha valorat alguns dels aspectes més destacats del pressupost...
29/12/2025 - Junts per Catalunya creu que l'ambientació nadalenca és molt pobra
Junts per Catalunya creu que l'ambientaió nadalenca és molt pobra. El regidor del grup, Josep...
29/12/2025 - Segona funció dels Pastorets dels Showboys
Avui es representa a la Gorga la segona funció dels Pastorets dels Showboys. Ahir es va estrenar...
29/12/2025 - La Christmas Race 2026 serà campionat d'Europa de la classe Europa
Fa una setmana es va acabar la Christmas Race 2025. L'edició de l'any vinent serà molt especial...
25/12/2025 - Alerta de temporal de pluja i fort onatge al Baix Empordà per Nadal i Sant Esteve
Protecció Civil activa el Pla INUNCAT davant les fortes precipitacions i el risc d’inundacions...