14/02/2022 Societat - Jordi Rodríguez
L'edició d'enguany comptarà amb 550 participants de 25 països diferents. (Foto: Alfred Farré).
La regata International Vila de Palamós Optimist Trophy, que començarà aquest dijous que ve amb 550 participants, no només és un esdeveniment esportiu de primer ordre. També té un impacte econòmic molt important al municipi perquè es calcula que mou més d'un miler de persones que arriben a Palamós per a aquestes dates. Precisament, l'Ajuntament ha anunciat l'organització d'activitats complementàries per a aquests acompanyants i familiars dels regatistes.
Parlem de propostes culturals, esportives, gastronòmiques, comercials i lúdiques, per a fer mentre els joves regatistes, de fins a 15 anys d'edat, estan competint al mar. La programació d'activitats complementàries estarà disponible a l'aplicatiu municipal de Palamós i també al web de la regata. Hi haurà visites guiades al Museu de la Pesca, gratuïtes i en anglès. Qui vulgui veure l'exposició permanent pel seu compte, tindrà un descompte del 50 per cent en l'entrada. Paul Depoorter, membre de la Comissió Esportiva del Club Nàutic Costa Brava-Vela Palamós, parla de l'impacte econòmic de l'Optimist Trophy.
Per als acompanyants dels regatistes també s'han previst sortides per a caminar o córrer, amb itineraris de 5 i 10 quilòmetres, aprofitant les rutes del Centre Trail Palamós. En l'apartat gastronòmic hi haurà showcookings de cuina marinera a l'Espai del Peix, el divendres al vespre i el dissabte al migdia. També està previst que puguin gaudir del primer acte del Carnaval de Palamós. L'arrossada popular de Les Folloneres, el dissabte al passeig del Mar, amb música en viu. El programa també inclou descomptes d'entre un 10 i un 20 per cent en diversos comerços de Palamós, del 16 al 20 de febrer, els dies que durarà l'esdeveniment.
Totes les notícies:
13/12/2025 - El Palamós perd al camp del Juventus de Lloret (2-0)
El Palamós ha tornat amb les mans buides de la seva visita al camp del líder del grup, el...
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...
Notícies relacionades: