01/02/2022 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu del Carnaval de Sant Antoni: (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Les colles de Carnaval i l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni han decidit de mutu acord ajornar les rues de Carnaval. El motiu és la situació actual de la pandèmia i la dificultat de poder garantir les mesures de seguretat en actes molt concorreguts com són aquests. La rua de Sant Antoni es farà el diumenge 3 d'abril, i la de Calonge una setmana més tard. El 10 d'abril, coincideix amb la celebració de la festivitat del Diumenge de Rams.
Inicialment, la rua de Sant Antoni estava prevista pel 27 de febrer, i la de Calonge pel 6 de març. L'any passat, la COVID-19 va fer anul·lar aquests actes festius. En l'edició del 2019, les dues rues del municipi van reunir en total 80 colles desfilant i uns 5.000 espectadors. Per altra banda, les escoles mantindran les activitats que estaven previstes pel mes de febrer, sempre tenint en compte les normatives sanitàries vigents.
Calonge i Sant Antoni se suma així als carnavals de Castell-Platja d'Aro, Santa Cristina i Sant Feliu de Guíxols, que ja van anunciar que traslladaven els seus actes a l'abril. Palamós, per la seva banda, manté la programació per a les dates inicialment previstes aquest mes de febrer, per bé que només es faran aquells actes que es puguin dur a terme a l'aire lliure.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: