24/01/2022 Medi Ambient - Jordi Rodríguez
Peix blau acabat de pescar, aquest matí al Port de Palamós.
Avui ha estat el primer dia que la flota pesquera d'encerclament ha treballat, després de l'aturada biològica que les teranyines han fet durant l'últim mes. A Palamós, un total de quatre embarcacions, dues d'aquí i dues de fora, han portat peix a la subhasta de bon matí. En aquesta primera jornada de feina, han entrat 5.700 quilos d'anxova i 70 de sardina. L'anxova s'ha venut a 3 euros el quilo, i la sardina a 2.
El Patró Major de la Confraria de Pescadors de Palamós, Toni Albalat, ha explicat avui al programa d'aquesta emissora 'Tal com som', que el pes de l'activitat del peix blau en el conjunt total de la confraria és gran.
Avui només han sortit a feinejar dues de les quatre teranyines amb base a Palamós. Amb la fi de la veda, ara operen l'encerclament i la flota artesanal. L'arrossegament fa aturada biològica durant dos mesos i no tornarà a feinejar fins al dia 1 de març.
Totes les notícies:
10/09/2026 - Cultura Cants i danses populars, avui en la revetlla de la Diada a Palamós
A les 8 d'aquest vespre, Palamós farà la tradicional revetlla de la Diada Nacional de Catalunya....
10/09/2026 - Serveis El port concentra dues escales de creuer durant el cap de setmana
Després que l'escala de creuer prevista per a ahir dimecres no es va poder fer a causa de la...
10/09/2026 - Política JuntsxCat proposa dedicar un espai públic de Palamós a l'agermanament amb Rheda-Wiedenbrück
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, vol que el municipi dediqui el nom...
10/09/2026 - Societat Palamós recollirà donacions de sang, aquest dissabte al passeig
Després del bon resultat que van tenir les 3 jornades de donació de sang i plasma que es van fer...
10/09/2026 - Cultura Les Braves fan el seu segon Bingo Musical per la Diada
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà demà la Diada de l'Onze de Setembre a...
Notícies relacionades: