17/01/2022 Esports - Jordi Rodríguez
El sènior del Club Esportiu Palamós no va poder sumar ahir la desena victòria consecutiva. (Foto: CE Palamós).
El Malgrat va acabar ahir amb la ratxa d’imbatibilitat del CE Palamós DC, que acumulava 9 victòries seguides. En el primer partit de la segona volta del campionat de la Primera Catalana de bàsquet, els palamosins, que no perdien des de la segona jornada, van caure d’un punt, 101 a 102, en un espectacular partit que els del Maresme es van endur a la pròrroga. Albert Agustí, amb 31 punts, va ser el màxim anotador del Club Esportiu. Diumenge vinent, el DC visitarà la pista del Vic, fins ahir l’únic equip que havia aconseguit guanyar el conjunt entrenat per Carles Sala.
Del Club Esportiu Palamós destaquem també la victòria d'un altre dels seus sèniors, el Sharks, que va derrotar a domicili el Palafolls per 75 a 99. Els nois del júnior B van caure a la pista del Farners B per 67 a 48.
Passem al futbol, el Palamós va empatar a un gol en la seva visita al Banyoles, ahir. Els palamosins es van avançar amb un gol del central i capità David Cano, a la sortida d'un còrner, però no van poder evitar que els locals equilibressin el marcador. Repartiment de punts que no els va massa bé a cap dels dos conjunts, que no aconsegueixen aprofitar a fons l'ensopegada, per exemple, del líder Bescanó. Malgrat tot, l'entrenador del Palamós, Mario Fernández, es mostrava satisfet de la imatge exhibida per l'equip.
El cap de setmana vinent, el Palamós encetarà la segona volta de la lliga de la Primera Catalana, visitant el camp de la Unió Esportiva Costa Brava, a Santa Cristina d'Aro.
Més resultats de futbol, en aquest cas de territorial gironina. A la Tercera Catalana, la Unió Esportiva Calonge es va desfer de l'Arbúcies per un clar 3 a 0. A la Quarta Catalana derrotes de la Fundació Esportiva Palamós, 1 a 3 amb el Comacros, i del Sant Antoni, 2 a 1 al camp del Mas Mascort de Palafrugell.
I acabarem amb atletisme perquè el palamosí Adel Mechaal va guanyar ahir la segona edició dels 10 quilòmetres de la platja d'en Bossa, a l'illa d'Eivissa. El més rellevant, però, és que Mechaal va firmar la segona millor marca espanyola de la història en aquesta distància, amb un crono de 27'50'', a només dos segons del rècord estatal que té l'aragonès Antonio Abadía, des del 2019.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...