14/01/2022 Societat - Jordi Rodríguez
L'Avinguda de la Llibertat passarà a ser de sentit únic, tot i que encara no està decidit si serà d'entrada o de sortida de Palamós.
Ciutadans, grup polític representat a l'Ajuntament de Palamós, creu que el municipi necessita un pla que contempli el futur de la mobilitat a diversos anys vista. El portaveu d'aquesta formació de l'oposició municipal, Cristóbal Posadas, s'ha pronunciat en aquest sentit després que l'Àrea de Mobilitat hagi avançat algun dels canvis que suposarà l'obertura de l'allargament del carrer d'Enric Vincke.
En aquest sentit, el regidor de l'àrea, Alfons Bartolomé, va explicar fa unes setmanes que l'eix format per les avingudes de Lluís Companys i de la Llibertat, entre el carrer Doctor Fleming i el semàfor de Sant Joan, serà de sentit únic de circulació. El que no s'ha decidit encara, va dir Bartolomé, és si serà d'entrada o de sortida. Cristobal Posadas, regidor de Ciutadans, creu que són decisions que s'haurien d'emmarcar en una estratègia més àmplia. Per això és partidari de la redacció d'un pla integral de mobilitat de Palamós. Així en parlava aquesta mateixa setmana, en el programa d'aquesta emissora 'Preguntes'.
El regidor de Ciutadans demana que, si és el cas, el pla de mobilitat es faci amb el consens de tots els grups polítics amb representació municipal.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...