El Baix Empordà defensa el seu model de gestió turística

13/01/2022 Serveis - Jordi Rodríguez


Imatge d'arxiu de Cala Estreta.

Imatge d'arxiu de Cala Estreta.

El Consell Comarcal del Baix Empordà ha rebutjat l'anunci de l'entitat Empordà Turisme, radicada a l'Alt Empordà, d'expandir-se a la comarca veïna. El consell baixempordanès recorda que té el seu propi model i que, malgrat s'ha iniciat un treball conjunt, encara queda molt camí per recórrer. De fet hi ha una marca Empordà, registrada pels dos consells comarcals, i és en aquest marc que el Baix Empordà vol continuar avançant.

Empordà Turisme, que es va crear el 2004, té actualment 180 socis a l’Alt Empordà i amb l’obertura al Baix Empordà preveu arribar a 300 socis en dos anys. Treballa per desestacionalitzar l’oferta, amb tres pilars bàsics que són la cultura, la gastronomia i la natura, i amb un objectiu de desenvolupament sostenible. S’ha creat un nou web amb experiències per gaudir de l’Empordà i s’han dut a terme diverses campanyes per donar-lo a conèixer. El Consell del Baix Empordà, però, recorda que vol continuar treballant sota la marca Empordà. Un model que considera profitós per a tothom, amb la difusió conjunta de l'Empordà com a destí turístic. Creu que Empordà Turisme s'ha precipitat en anunciar la seva implantació al Baix Empordà, una intenció que el Consell entén com un intent d'absorció. Finalment, la corporació baixempordanesa considera que tot plegat no té per què afectar la marca i el seu desplegament perquè és interès comú continuar pel camí que s'ha iniciat fa tot just dos anys.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...