13/01/2022 Societat - Jordi Rodríguez
El regidor de C's a l'Ajuntament de Palamós, Cristóbal Posadas.
El grup de Ciutadans, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha proposat al Departament d'Esports municipal que fomenti l'esport inclusiu. La iniciativa passaria perquè les entitats esportives del municipi obrissin les seves activitats, almenys un dia a la setmana, a persones amb especials capacitats.
El regidor de Ciutadans, Cristóbal Posadas, va traslladar la petició a la Comissió Informativa d'Esports que es va fer aquest dimarts passat. Ell mateix ho ha explicat al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
L'Associació POTS, per exemple, ha engegat en els últims anys diferents activitats inclusives, vinculades a la dansa o a la pràctica de determinats esports.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...
Notícies relacionades: