Bon paper d'Adel Mechaal i de Blanca Batlle al cros d'Elgoibar

11/01/2022 Esports - Jordi Rodríguez


Blanca Batlle, segona per l'esquerra, amb les seves companyes de la Selecció Catalana en el Cros d'Elgóibar.

Blanca Batlle, segona per l'esquerra, amb les seves companyes de la Selecció Catalana en el Cros d'Elgóibar.

Adel Mechaal va aconseguir aquest diumenge la quarta plaça en el cros d'Elgoibar, a Guipúscoa. En aquesta mateixa competició, Blanca Batlle, de l'Associació Atlètica Palamós, es va classificar en l'onzena posició de la cursa femenina Sub20, vestint la samarreta de la Selecció Catalana. Totes les curses van estar marcades per la pluja i el fang del circuit, típic de les proves de camp a través que es corren al País Basc.

En el cas de Blanca Batlle, el cros d'Elgoibar suposava la seva estrena en la categoria Sub20. Formant part del combinat de la Federació Catalana d'Atletisme, Batlle va passar la meta en l'onzena posició, ocupant la cinquena plaça de les corredores espanyoles. El seu temps va ser de 17'56''.
Per la seva banda, Adel Mechaal va ser quart en la cursa dels sèniors masculins, dominada pels atletes africans. El corredor del New Balance va iniciar la cursa en les posicions capdavanteres. Després va anar reculant però una embranzida final el va permetre entrar en la quarta plaça d'una cursa que va guanyar el kenià Nicholas Kimeli. Mechaal va fer els 10'8 quilòmetres de la prova en un temps de 34'49'', a un minut i dos segons del guanyador.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...