04/01/2022 Societat - Abel Espinosa
Avui de 17:00 a 19:30 i demà d'11:00 a 13:30, podeu pujar al Carrilet de Fecotur.
Tot i que encara queden unes poques hores perquè les persones que sempre van a última hora puguin fer les compres de Nadal, l'Associació per al Foment Empresarial i el Turisme de Palamós, FECOTUR, fa una bona valoració en línees generals de l'any 2021. Un any on han estrenat una nova central de reserves al Passeig del Mar de Palamós que els ha servit per tenir més visibilitat i un contacte més directe amb la ciutadania.
La campanya de Nadal és una de les èpoques més esperades pel comerç local, doncs una part molt important de la seva facturació es produeix en aquestes darreres setmanes de l'any. Un any 2021 complicat, segons ens ha explicat el gerent i dinamitzador de FECOTUR, Ventura Puig, però que ha estat millor que l'any anterior. Puig, ha volgut destacar l'esforç que dia a dia fan els comerciants de Palamós per aixecar la persiana, així com dels clients que aposten pel comerç de proximitat.
Les darreres restriccions imposades per la Generalitat en les darreres setmanes, han provocat moltes cancel·lacions de reserves, sobretot en els establiments de restauració i d'oci nocturn. Agreujant amb aquestes mesures una situació econòmica complicada pel sector. Ventura Puig, gerent dinamitzador de FECOTUR.
Des del mes de juliol, un cop el Departament de Turisme de l'Ajuntament va instal·lar-se a les noves oficines de l'Edifici Jaume II, FECOTUR ha ocupat l'antiga seu de Turisme per tenir una central de reserves. Un equipament que serveix per ofertar als visitants diferents activitats, però que al mateix temps els hi dona visibilitat.
Precisament des d'aquest punt del Passeig del Mar, aquest Nadal i per quart any consecutiu, FECOTUR ha ofert als visitants la possibilitat de fer un recorregut pels carrers més cèntrics de Palamós amb el Carrilet de Nadal. Encara podeu fer aquesta activitat aquesta tarda i demà dimecres al matí. Els nens i nenes que pugin al Carrilet, se'ls obsequiarà amb una polsera que podran bescanviar per un petit detall en un dels nou establiments col·laboradors,
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...