24/12/2021 Esports - Carlos Ribas
Imatge d'arxiu d'una de les quines nadalenques del Palamós Club de Futbol, (Foto: Palamós CF).
Tot i la incertesa que ha provocat la sisena onada de COVID i l'anunci de noves restriccions per part de la Generalitat, el Palamós Club de Futbol ha decidit tirar endavant la celebració de la seva tradicional Quina de Nadal. Ho fa seguint un protocol per minimitzar el risc de contagis i poder fer-la amb seguretat. Hi haurà dos accesos per entrar a la Nau dels 50 metres i caldrà presentar el certificat COVID. És obligatori l'ús de la mascareta i el bar estarà situat a fora. Dins de la Nau no es podrà beure. Com és habitual, el Palamós celebrarà la Quina tres dies. El primer demà 25 de desembre, dia de Nadal, i l'1 i el 6 de gener.
El degà del futbol català recupera demà la Quina de Nadal, que l'any passat no es va poder celebrar per culpa de la COVID-19. Un maleït virus que gairebé evita que es faci enguany. Aquesta activitat compta però amb el beneplàcit del Procicat i el club l'ha consensuada amb l'Ajuntament de Palamós per organitzar-la amb un seguit de mesures de seguretat. Antón Suñer, secretari de la junta directiva del Palamós CF, les detalla.
La Quina de Nadal és una de les fonts d'ingressos importants del club. Antón Suñer anima als palamosins i palamosines a participar-hi per passar una bona estona i optar a diversos regals.
La Quina de Nadal del Palamós CF es farà a la Nau dels 50 metres demà, dia de Nadal, i els dies 1 i 6 de gener. L'obertura de portes és a dos quarts de sis de la tarda i la primera quina es començarà a cantar una hora més tard. El preu del cartó, que es comprarà a fora, és de 20 euros. Els menors de 10 anys tenen l'entrada gratuïta.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades: