20/12/2021 Política - Jordi Rodríguez
Un agent de la Policia Local de Palamós amb una de les noves càmeres unipersonals. (Foto: Ajuntament de Palamós).
El portaveu de Ciutadans a l'Ajuntament de Palamós, Cristóbal Posadas, ha fet una crida pública perquè l'equip de govern municipal aposti per reforçar la plantilla de la Policia Local de Palamós. El grup taronja, que està en l'oposició, considera que la mesura és urgent i necessària per fer front a la sensació d'inseguretat que, assegura, han provocat els últims robatoris que s'han produït al municipi.
Posadas diu que les darreres convocatòries públiques per proveir dues places d'agent de la Policia Local de Palamós, i una de sergent, són insuficients perquè no fan créixer la plantilla sinó que només cobreixen les vacants que es van creant. Davant d'això, Ciutadans reclama al govern municipal d'ERC voluntat política per abordar un reforç real de la plantilla policial municipal. El seu portaveu, Cristóbal Posadas, ho ha explicat així a Ràdio Palamós.
Ciutadans recorda que en la negociació del pressupost municipal de Palamós pel 2022 ja van reclamar diners per a una nova comissaria de la Policia Local, que substitueixi l'actual i que permeti millorar les condicions de treball dels membres del cos. El regidor de Seguretat Ciutadana, Alfons Bartolomé, va explicar fa uns dies que ja treballen per buscar un lloc per a aquest futur nou equipament.
Totes les notícies:
07/10/2026 - Política JuntsxCat augura un pressupost municipal 2027 prorrogat
El portaveu de Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan, Raimon Trujillo, està...
07/10/2026 - Societat Les obres de l'habitatge públic de lloguer entren en la fase de contractació
Les fundacions promotores dels pisos públics de lloguer assequible que es construiran al carrer de...
07/10/2026 - Successos Un vehicle avariat aboca oli a varis carrers del barri Vell de Palamós
Un vehicle particular ha patit aquest matí una avaria mecànica que li ha fet abocar oli al...
07/10/2026 - Serveis La presidenta de l'hostaleria demana que la taxa turística no gravi només l'allotjament
La presidenta de la Unió d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre, Bàrbara...
07/10/2026 - Serveis Dos creadors de contingut inclouen la Gamba de Palamós en una sèrie documental
Dos creadors de contingut de la comarca del Berguedà han elaborat un reportatge audiovisual sobre...
Notícies relacionades:
16/12/2021 - Societat L'Ajuntament convoca diverses places per cobrir vacants a la Policia Local
...
15/12/2021 - Societat L'Ajuntament de Palamós busca lloc per a una nova comissaria de la Policia Local
...
15/12/2021 - Societat La policia demana més mesures contra els reincidents
...
13/12/2021 - Successos Roben a l'església i en dos bars, i detenen el presumpte autor de furts en cotxes
...