17/12/2021 Societat - Jordi Rodríguez
El Mercat de la Joguina Solidària de Palamós, en una imatge d'arxiu. (Foto: Creu Roja Palamós).
Demà hi ha la segona i darrera jornada del Mercat de la Joguina Solidària de Palamós, que va retornar el dissabte passat després de l'absència del 2020 a causa de la pandèmia. El mercat pararà de nou a la plaça dels Arbres, entre les deu del matí i les vuit del vespre. Les joguines que s'hi vendran no són noves però estan en bon estat, i s’han recollit a les escoles de Palamós. El Mercat de la Joguina Solidària s'impulsa a través de les entitats que formen part de la Taula Palamós Solidari i posa a disposició de tothom joguines a un preu assequible.
Es tracta que cap nen en quedi sense, fomentar el reciclatge, i també contribuir a una causa solidària. Aquest any variant una mica l'enfoc tradicional. Ens ho explica Pepi Cerdà, membre de la Taula Palamós Solidari.
Com dèiem, el Mercat de la Joguina Solidària es posa a la plaça dels Arbres, demà dissabte entre les deu del matí i les vuit del vespre.
Totes les notícies:
15/07/2025 - L'Ajuntament respon CSIF i diu que ja fa 4 anys que la Policia Local no posa tanques al mercat
La Policia Local de Palamós no s'encarrega de posar les tanques perimetrals els dies del mercat...
15/07/2025 - El Ple votarà avui els nous marcs normatius dels mercats de Palamós
Avui és reuneix el Ple de l'Ajuntament de Palamós, en l'última sessió ordinària abans de...
15/07/2025 - Palamós ja treballa per ser designat Destinació Turística Intel·ligent
Palamós ha posat en marxa el procés per aconseguir l'estatus de municipi de Destinació...
15/07/2025 - SOS Costa Brava crida a la col·laboració ciutadana per a la protecció dels fons marins
La comissió de medi marí de la plataforma SOS Costa Brava ha engegat aquest estiu una campanya de...
15/07/2025 - La Societat Espanyola de Medicina Interna acredita la Unitat funcional d’ecografia clínica de l’hospital de Palamós
La Societat Espanyola de Medicina Interna ha acreditat la Unitat funcional d'ecografia clínica de...