22/11/2021 Esports - Carlos Ribas
Xesús Ferreiro i Xavier Anido han estat els guanyadors de la seva categoria amb un Ford Escort RS 1800.
El 69 Rally Costa Brava va acabar ahir després de dos intensos dies de competició. 13 trams i 175 quilòmetres contra el crono que han suposat un veritable repte per als més de 170 vehicles que han participat en aquesta edició del rally més antic de l’estat. El ralli va passar divendres per Palamós on es va fer un reagrupament a l'aparcament de la platja Gran.
Victòries de Ferreiro/Anido (Velocitat FIA i RFEDA), Ventura/Autet (Velocitat FCA), Fernández/Gónzalez-Almuiña (Regularitat Sport RFEDA), Villasán/Ibarra (Regularitat Super SportFCA) i Miró/Matavacas (Regularitat RFEDA i Regularitat Sport FCA).
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
Notícies relacionades: