19/11/2021 Cultura - Carlos RIbas i Abel Espinosa
Les vinyes del Mas Molla de Calonge, en una imatge d'arxiu. (Foto: Mas Molla).
La Fundació Remença XXI ha organitzat la nova edició del Cap de Setmana del Vi de Pagès. El dissabte 20 i diumenge 21 de novembre, tindran lloc a Calonge diverses propostes orientades a explicar la singularitat del vi de pagès després que un estudi realitzat per la Universitat de la Rioja hagi identificat onze varietats de raïm desconegudes. Les activitats d’aquest cap de setmana permetran conèixer diverses vinyes i cellers de Calonge, així com tastar vins de varietats singulars i gaudir d’un dinar tradicional.
El Cap de Setmana del Vi de Pagès començarà el dissabte 20 de novembre i ho farà amb una excursió guiada per la conca del Tinar amb l’objectiu de conèixer les vinyes de Calonge. Per la tarda es faran dues xerrades orientades a conèixer la trajectòria històrica i vinícola dels cellers Mas Molla i Mas Ponsjoan. Aquesta activitat acabarà amb un tast de vins de varietats singulars. La programació del diumenge 21 de novembre permetrà conèixer l’elaboració del vi amb mètodes ancestrals al reservori de la Sureda. Després de l’excursió, es farà un tast de most i vi. La jornada acabarà amb un dinar tradicional.
Per més informació sobre la programació poden adreçar-se al web calonge.cat. Les persones interessades poden reservar per al dinar fins avui trucant als telèfons 626 840 362 o 625 933 433. El preu del dinar és de 15€, tot i que també hi ha l’opció de participar en aixafar raïms, dinar i una ampolla de vi iber per 25€.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...