16/11/2021 Cultura - Carlos RIbas i Abel Espinosa
Els treballs s'han de presentar abans del 9 de desembre.
L'Associació Carnaval de Palamós ha obert el concurs pel cartell de l'edició 2022. Es tracta d’un treball individual i s'hi pot presentar qualsevol persona major de 16 anys. El cartell ha de tenir una temàtica carnavalesca i indicar les dates en què se celebraran totes les activitats, que seran del 19 de febrer al 2 de març. El termini per a la presentació de propostes s'acaba el 9 de desembre. El veredicte del jurat es basarà en l’originalitat i la qualitat del cartell. L'obra guanyadora obtindrà una remuneració de 150 euros.
El Carnaval és una celebració que es viu amb molta intensitat i que compta amb molta participació per part de la població. No poder-ho presenciar aquest 2021 va ser difícil, sobretot per aquelles persones que ho viuen tant i que organitzen els preparatius durant mesos. La relaxació de les mesures sanitàries permetrà, en principi, reprendre aquesta festivitat al 2022. Així mateix, l’Associació Carnaval de Palamós vol mantenir algunes de les activitats impulsades durant la pandèmia, com ara la decoració d’establiments del municipi amb la col·laboració de diverses colles locals. La presidenta de l’entitat organitzadora, Dolors Ors, ens ho explicava fa unes setmanes.
Una de les tradicions que s’ha recuperat és el concurs per la creació del cartell de Carnaval. El requisit principal del treball és que tingui una temàtica carnavalesca. Així mateix, el cartell s’haurà de presentar sobre un suport vertical de cartró ploma i hi hauran de figurar les dates del Carnaval d’enguany, del 19 de febrer al 2 de març. Per la valoració dels treballs el jurat tindrà en compte la qualitat tècnica i artística, l’impacte visual, la creativitat i l’originalitat. Les obres presentades seran sotmeses a una identificació de plagi.
Recordem que els treballs s’hauran de presentar el 9 de desembre de set a nou de la nit al Teatre La Gorga. El veredicte del jurat es farà públic a través de les xarxes socials i la web de l’associació. El cartell guanyador rebrà un premi de 150 euros que serà lliurat el dia de la presentació de la Reina i el Carnestoltes a la Nau de 50 metres. Les persones interessades en les bases del concurs poden adreçar-se al web carnavaldepalamos.cat.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...