La Policia Local deté dos menors que havien robat dues motos

04/11/2021 Successos - Carlos Ribas


Un vehicle de la Policia Local de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).

Un vehicle de la Policia Local de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).

La Policia Local de Palamós va detenir ahir dos joves de 14 anys després de perseguir-los per diferents carrers del barri Vell. Els nois portaven dos ciclomotors i al veure la Policia van arrencar ràpidament i en sentit contrari de la circulació. Un cop interceptats, al carrer de Sota Pedró i després d'haver llançat els vehicles i amagar-se, la Policia Local va comprovar que les motos havien estat robades.

A les nou del vespre d'ahir, una dotació de la Policia Local de Palamós que feia ronda pel municipi va entrar al carrer de Joan d'Àustria, dins l'anomenat 'barri dels pescadors'. Allà, hi havia dos nois sobre dos ciclomotors que, al veure els agents, van marxar ràpidament en actitud sospitosa i en contra direcció. La Policia els va perseguir i els va indicar que s'aturessin però els joves van fer cas omís. Un cop van arribar al carrer de Sota Pedró, després de circular pels carrers de Sardenya i Còrsega, els nois van llançar les motos i es van posar a córrer. Es van amagar en un pati d'un domicili d'aquell carrer on els agents els van acabar atrapant. Es tractava de dos menors d'edat, de 14 anys, i els ciclomotors no eren seus. La Policia va contactar amb els pares dels joves i amb els propietaris de les motos i van comprovar que havien estat robades. Els joves van passar a disposició de Mossos d'Esquadra que van obrir diligències.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...