04/11/2021 Societat
La Minúscula i Eva García Codorniu, en una imatge d'arxiu a l' ʺHora del conteʺ. (Foto;: Biblioteca de Palamós).
Avui a dos quarts de sis de la tarda, a la Biblioteca hi ha 'Hora del conte'. Però en aquesta ocasió és una edició especial. Forma part del cicle ‘A Palamós treballem per unes maternitats (o no) amb mirada feminista’. El projecte, coordinat pels Departaments d’Igualtat i Joventut de l’Ajuntament de Palamós, neix de la necessitat d’informar i divulgar sobre diferents aspectes de la maternitat que no es mostren o que estan mitificats. Aquest darrer mes d’octubre s’han tractat temàtiques com ara la lactància, la mort gestacional o el fet de no voler ser mare.
En el cas de l’ ‘Hora del conte’, la companyia teatral La Minúscula i l’Eva Garcia Codorniu han preparat una sessió especial titulada ‘Totes les mares, contes amb amor!’. L’activitat tractarà sobre l’amor incondicional més potent del món, com és el d’una mare, des de diferents punts de vista.
Recordem que la sessió tindrà lloc avui a dos quarts de sis de la tarda a la Biblioteca de Palamós. L’assistència és gratuïta però cal una inscripció prèvia. Es poden adreçar a la mateixa Biblioteca a través del telèfon 972 600 708 o per correu electrònic,biblioteca@palamos.cat.