04/11/2021 Societat - Carlos Ribas
L'aparcament de l'Equitativa.
L'Ajuntament de Palamós inclourà partides en el pressupost de l'any vinent per incrementar zones d'estacionament i abordar la dificultat per trobar aparcament al municipi. A l'espai que ocupa actualment el pàrquing de l'Equitativa es projectarà un aparcament de dues plantes i planta baixa que tindria més capacitat de vehicles. També hi ha la previsió de llogar terrenys per a fer-hi places d'estacionament i invertir en la seva adeqüació.
L'aparcament és un dels problemes que té Palamós en matèria de mobilitat. Un dels objectius del govern municipal de cares a l'any que ve és crear més estacionament. Per això, el pressupost de 2022 inclou partides al respecte. Ho ha explicat la regidora de Serveis Econòmics, Laura Lafarga.
La intenció de l'Ajuntament és que el projecte del nou pàrquing que es faria a l'Equitativa consti de planta baixa i dues plantes. Per minimitzar l'impacte d'aquesta infraestructura, la segona planta seria descoberta.
Totes les notícies:
24/03/2026 - L'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya atén avui la ciutadania de Palamós
L'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya ha fet avui una atenció presencial a la ciutadania...
24/03/2026 - Torna a sortir a concurs públic el servei de grua municipal
Després que la licitació del contracte quedés deserta el novembre passat, l'Ajuntament de...
24/03/2026 - Ensenyament vol potenciar els tallers de català entre els alumnes de secundària
Mesos enrere ja us vam explicar que el Servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós ha...
24/03/2026 - L'Ajuntament negocia el retorn dels firaires a la Festa Major
L'Ajuntament de Palamós vol recuperar la fira d'atraccions de la Festa Major, i en aquest sentit...
24/03/2026 - Els Bombers van atendre ahir un incendi en un edifici del carrer d'Anselm Clavé
Els equips d'emergències es van mobilitzar ahir al migdia per un incendi en un edifici del carrer...