28/10/2021 Societat - Abel Espinosa
Carles Sala, membre de l'Associació de Veïns de Sant Joan, a les escales de l'Església de Santa Eugènia de Vila-romà.
L'Associació de Veïns de Sant Joan organitza una Vetlla de Tots Sants. Es farà aquest dissabte a les vuit del vespre a l'església de Santa Eugènia de Vila-romà, que estarà ornamentada per a l'ocasió amb lluminàries. La Vetlla de Tots Sants comptarà amb un concert de piano a càrrec de Marina Pagès que interpretarà peces clàssiques.
L'acte és gratuït però amb aforament limitat a vuitanta persones. Per això cal fer una reserva de les localitats a través del web santjoanpalamos.cat.
Carles Sala és membre de l'Associació de Veïns de Sant Joan.
A banda d'aquest concert de Marina Pagès i de la il·luminació que es farà de l'Església de Santa Eugènia de Vila-romà, des de l'Associació de Veïns es convida a la ciutadania en general a passejar pels carrers de Sant Joan i gaudir d'una sorpresa que han preparat especialment per a l'ocasió.
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...