27/10/2021 Societat - Abel Espinosa
El Sr. Cecilio Gómez, als seus noranta quatre anys, una de les persones que avui ha rebut les dues vacunes.
Avui comença, fins al 31 de gener, la campanya de vacunació contra la grip a les quatre Àrees Bàsiques de Salut que gestiona Serveis de Salut Integrats de Baix Empordà. Igual que l’any passat, la vacunació no es farà als Centres d'Atenció Primària sinó que, en col•laboració amb els ajuntaments dels municipis, s’han buscat espais alternatius i així evitar la concentració de persones.
A l'ABS de Palamós es farà a l'Estadi Municipal Palamós - Costa Brava i al Firal de Sant Antoni i sense necessitat de cita prèvia. Aquest any, s’aprofitarà la campanya de la grip per oferir als majors de 70 anys la tercera dosi de la vacuna contra la COVID19.
L'any passat la incidència de la grip va ser molt petita, degut en part al confinament i a l'ús de la mascareta per part de la població. La infermera adjunta de l'Àrea Bàsica de Salut de Palamós, la Sandra Martínez, alerta de la siutació que hi pot haver, un cop s'han relaxat les mesures contra la COVID-19.
La campanya de la grip està adreçada a persones majors de 60 anys i a totes aquelles que tinguin una malaltia que sigui un factor de risc, com per exemple una diabetis, un problema cardíac o que sigui una persona embarassada, en qualsevol setmana de gestació.
Enguany, com a novetat, les persones majors de 70 anys que tinguin la pauta completa de la vacuna contra la COVID-19 des de fa més de sis mesos, se'ls hi ofereix la possibilitat de rebre una tercera dosi. Sandra Martínez.
Hem recollit el testimoni d'un pare i la seva filla en la primera jornada de vacunació de la grip d'avui dimecres. Escoltem a la Mar Gómez i al seu pare, Cecilio Gómez, de noranta quatre anys i que avui ha rebut la vacuna de la grip i la tercera dosi contra la COVID-19.
A l'Estadi Municipal de Palamós la vacunació està oberta per les persones de 60 a 69 anys i menors de 60 amb factors de risc, els dimarts de 10:30 a 13:00 i de 15:30 a 19:00. Les persones majors de 70 anys, hi poden anar els dimecres i dijous de 10:30 a 13:00.
Les persones majors de 60 anys i menors d'aquesta edat però amb factors de risc, i que depenguin dels consultoris de Calonge i Sant Antoni, poden vacunar-se al Palau Firal de Sant Antoni, de 10:30 a 13:00 els dies 28 d'octubre, 5 i 10 de novembre. En horari de tardes, de 15:30 a 19:00, els dies 28 d'octubre, 4, 9, 11 i 18 de novembre.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...