25/10/2021 Esports - Carlos Ribas
Èxit del primer Festival Esportiu a l'Aire Lliure de Palamós.
Més de 2000 persones han participat en el Palamós Outdoor Sports Festival, el primer Festival Esportiu a l’aire lliure realitzat aquest passat cap de setmana a Palamós. Ha organitzat propostes com trail running, mountain bike, gravel, escalada, caiac, o activitats de lleure, per gaudir de l’esport en contacte amb la natura. A banda, a la zona de l'estenedor de xarxes hi va haver un espai amb una fira esportiva, activitats infantils i actuacions musicals.
El bon temps que ha fet aquest cap de setmana a Palamós ha contribuït a l'èxit del primer Festival Esportiu a l'Aire Lliure. Una iniciativa del Departament d'Esports que ha volgut mostrar el potencial que tenen els escenaris naturals de Palamós per fer esport en qualsevol època de l'any. En aquest sentit, la valoració és molt positiva com ha destacat a aquesta emissora el regidor d'Esports, Joan Barba.
En el programa del Palamós Outdoor Sports Festival ha destacat, entre altres, la prova de natació Cala Estreta Swim, on més d’un centenar de participants han nedat uns 4.000 metres, en un recorregut amb sortida de les illes Formigues i arribada a la platja de la Fosca. Un total de 400 esportistes han participat en la reconeguda prova Sunset Trail que en aquesta ocasió ha proposat un circuit de 15 quilòmetres amb 500 metres de desnivell positiu. A la prova de gravel i MTB, Sa Costa Brava, s’ha aconseguit una participació de 700 ciclistes que han traçat una ruta que ha combinat el litoral amb els itineraris pel massís de les Gavarres. A banda d’aquestes proves, el Palamós Outdoor Sports Festival també ha comptat amb desenes de participants en altres de les activitats esportives i de lleure que s’han organitzat dissabte i s’han repetit diumenge. Joan Barba, regidor d'Esports, creu que aquest serà el primer de molts Palamós Outdoor Sports Festival.
El tret de sortida del festival va tenir lloc el passat divendres, al teatre La Gorga, amb la ponència sobre l’esport que va realitzar el professor INEFC BCN i exentrenador del FC Barcelona d’handbol, Xesco Espar.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...