14/10/2021 Societat - Jordi Rodríguez
El local de la Gent Gran de Palamós va tornar a obrir el passat 7 de juny, després de quinze mesos tancat per la pandèmia.
L'Ajuntament de Palamós convocarà un concurs públic per a l'adquisició d'un local que destinarà a la Llar municipal de la gent gran. L'espai que ocupa ara mateix aquest servei és un local de lloguer que ha experimentat un increment de preu que el consistori no vol assumir. Per això considera que el millor és comprar un local i no haver d'estar lligats ni a un lloguer, ni als alts i baixos del mercat.
El Ple municipal del dimarts que ve posarà a votació una modificació de crèdit, amb l'objectiu de garantir el finançament complet d'aquesta operació. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, explicava ahir al programa 'Preguntes' el per què de la decisió d'adquirir un local per a la gent gran.
En aquest sentit, s'optarà per la fórmula del concurs públic, com ja es va fer mesos enrere amb motiu de la compra d'una nau industrial nova per a la Brigada municipal. Lluís Puig.
La Llar municipal de la gent gran de Palamós està situada des de l'any 2014 en els locals que abans havien estat el Club de Jubilats Sant Jordi, de Caixa Catalunya. Anteriorment, el servei s'havia ubicat durant 25 anys en uns locals de les galeries Carme, plens d'obstacles per accedir-hi perquè no hi havia ascensor. Un dels governs del PSC liderat per Teresa Ferrés va fer un projecte per portar la Llar de la gent gran a un edifici nou que es faria a l'Arbreda. La proposta, però, no es va arribar a portar a la pràctica.
Totes les notícies:
21/06/2025 - El mandat municipal passa l'equador i els grups polítics en fan balanç
Dimarts passat va fer 2 anys que es va constituir el Ple de l'Ajuntament de Palamós, sortit de les...
20/06/2025 - L'ADF demana extremar la prudència amb la pirotècnia
El dilluns vinent viurem una nova nit màgica amb la revetlla de Sant Joan. Temps de gaudir d'un...
20/06/2025 - Últimes escales de creuer del mes de juny, avui i dilluns
El port de Palamós encara la recta final de les 7 escales de creuer d'aquest mes de juny. Avui hi...
20/06/2025 - Tret de sortida a 4 dies de Barraques a la platja Gran de Palamós
La Festa Major de Palamós no es posarà en marxa oficialment fins dilluns vinent, revetlla de Sant...
20/06/2025 - Detenen dos homes a Calonge per apropiar-se de targetes bancàries als caixers
Els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Calonge i Sant Antoni han detingut dos homes de 21 i 31...