07/10/2021 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'una visita guiada al cementiri de Palamós. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L'Ajuntament de Palamós ha programat dues visites guiades als cementiris municipals, la vigília de Tots Sants. Aquestes activitats es recuperen després que les de l'any passat es van haver de suspendre a causa de l'esclat de la segona onada del coronavirus. El diumenge 31 d'octubre s'ha previst una visita al cementiri de Palamós, a la tarda, i una de nocturna al de Sant Joan. Les dues estaran guiades per l'historiador palamosí Gabriel Martín.
La primera es farà a partir de les cinc de la tarda, i la segona a les set. Totes dues tindran una durada d'una hora i mitja, i són gratuïtes. Les places, però, són limitades i cal reservar prèviament al web tickets.museudelapesca.org. En cas que hi hagués molta demanda, es podria obrir un segon grup que seria guiat per una altra educadora. La regidora de Cementiris de l'Ajuntament de Palamós, Marina Àlvarez, destaca la recuperació d'aquestes activitats.
Aprofitant la proximitat de Tots Sants, amb l'increment de l'afluència de públic que això suposa, l'Ajuntament posa una marxa més en el programa de manteniment dels cementiris municipals.
El Dia dels Difunts és el 2 de novembre, però tradicionalment la gent aprofita la festivitat del dia abans, Tots Sants, per visitar el cementiri i recordar els seus éssers estimats traspassats.
Totes les notícies:
13/12/2025 - El Palamós perd al camp del Juventus de Lloret (2-0)
El Palamós ha tornat amb les mans buides de la seva visita al camp del líder del grup, el...
12/12/2025 - La UE negocia les quotes de pesca a la Mediterrània pel 2026
El ministre d'agricultura, pesca i alimentació del govern d'Espanya, Luis Planas, veu irreal la...
12/12/2025 - El port de Palamós tanca una temporada de rècord amb 65 escales de creuer
El port de Palamós rebrà demà dissabte la darrera escala de creuer d'aquest 2025. La farà el...
12/12/2025 - Primera sortida de camp del projecte 'Camins lliures' de SOS Costa Brava
La federació SOS Costa Brava farà demà dissabte la primera sortida de camp del projecte 'Camins...
12/12/2025 - Una cinquantena de joves palamosins visiten la ciutat agermanada de Rheda-Wiedenbrück
Un grup de 49 palamosins d'entre 13 i 17 anys fan aquesta setmana una estada a la ciutat alemanya...