04/10/2021 Societat - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu d'una jornada de vacunació a l'Estadi Palamós Costa Brava. (Foto: SSIBE).
Els nous protocols de vacunació COVID del Departament de Salut de la Generalitat ja estan en marxa. La caiguda de la demanda ha motivat el tancament dels grans centres vacunals, i l'activitat quedarà limitada ara als centres d'atenció primària o als espais determinats en cada cas per a l'administració de les dosis. En el cas de Palamós, es vacunarà sense cita prèvia un dia a la setmana, a l'Estadi Municipal.
A la comarca del Baix Empordà la referència de vacunació massiva ha estat fins ara el Palau Firal de Sant Antoni. Aquest punt, però, ha tancat les seves portes aquest cap de setmana passat. A partir d'ara només obrirà puntualment per acabar de completar l'administració de segones dosis en pautes ja iniciades. Des del mes d'agost passat, la vacunació s'ha estabilitzat al voltant del 70 per cent de la població i creix a comptagotes. Per això es retorna el protagonisme a altres centres vacunals més petits. És el cas de l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava, on es vacunarà sense cita prèvia tots els dimecres entre les nou del matí i les dotze del migdia. Lluís Puig és l'alcalde de Palamós.
Pel que fa a la resta d'àrees bàsiques gestionades per Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, La Bisbal vacunarà al Palau Firal els dimarts de nou a dotze. A Palafrugell, al local social de La Sauleda, ho faran els divendres entre les quatre i dos quarts de set i, finalment, a Torroella de Montgri els dijous, de quatre a set, a Can Quintana.
Totes les notícies:
19/06/2026 - Cultura Barraques i la fira d'atraccions ens avancen que la Festa Major 2026 ja és aquí
Per bé que oficialment no arrencarà fins al dimarts 23 de juny, amb el pregó que aquest any...
19/06/2026 - Cultura Torna 'La Remullada' dels Showboys, la festa de l'aigua de Festa Major
Demà dissabte, la Festa Major de Palamós reviurà una activitat molt refrescant. L'Associació...
19/06/2026 - Serveis Palamós dinamitza el comerç local per Festa Major amb el 'Correbotigues'
Des d'avui divendres i fins al dia 28 d'aquest mes de juny, Promoció Econòmica i Turisme de...
19/06/2026 - Successos Detingut per causar aldarulls i atemptat a la Policia Local
La Policia Local de Palamós va detenir aquest dimecres passat un veí del municipi per desordres...
19/06/2026 - Serveis Prop de 1.900 britànics han arribat avui a Palamós a bord del Marella Explorer
El port de Palamós rep avui un clàssic de les temporades de creuers, amb l'arribada del vaixell...