01/10/2021 Serveis - Jordi Rodríguez
La darrera escala de creuer a Palamós la va protagonitzar el Marella Dream el 28 d'octubre de 2019.
Gairebé dos anys després que es produís l'última, el port de Palamós recuperarà aquest mes d'octubre les escales de creuer. De moment n'hi ha confirmada una pel dimarts 12, però la Generalitat estima que aquesta tardor encara n'hi haurà algunes més. La crisi sanitària de la COVID-19 va deixar a zero la temporada de creuers del 2020, i també la de la primavera i l'estiu d'aquest any.
De fet, l'últim vaixell turístic que va arribar al nostre port va ser el Marella Dream, el 28 d'octubre del 2019. El que reprendrà l'activitat després d'aquest llarg parèntesi serà, curiosament, un altre vaixell de la companyia Marella Cruises. Es tracta del Marella Explorer 2, que farà escala el dia 12 d'octubre. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, ho valora així.
El Marella Explorer 2 és el mateix que va donar el tret de sortida a la temporada de creuers 2019 al port de Palamós. Ara torna per reprendre una activitat que podria deixar 7 escales a Palamós i 3 a Roses, al llarg d'aquesta tardor, amb un total de 8.000 passatgers.
Durant la temporada 2019 Palamós va rebre 44 escales que van suposar l’arribada de més de 52.000 passatgers de més de 60 nacionalitats diferents. Va ser una campanya rècord, de fet, pel que fa a l’arribada de creueristes al port de la vila.
Totes les notícies:
23/09/2026 - Societat La Generalitat accepta el canvi de topònim 'Palamós i Sant Joan'
La Generalitat de Catalunya ha donat llum verda al canvi de topònim 'Palamós i Sant Joan'...
23/09/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 fa avui escala a Palamós
El port de Palamós rep avui dimecres l'escala del creuer Marella Discovery 2. El vaixell arriba...
23/09/2026 - Cultura La festa de la cultura digital Tecnofan Party arriba amb novetats com un combat de realitat virtual i una karaoke van
Aquest cap de setmana torna a Palamós la Tecnofan Party, la festa de la cultura digital, amb un...
23/09/2026 - Cultura La Festa Estellés torna a Palamós
Palamós torna avui a ser seu de la Festa Estellés, que organitza Òmnium Cultural. Es tracta...
23/09/2026 - Cultura Els itineraris literaris de la Setmana del Llibre en Català passen demà per Calonge i Sant Antoni
Demà dijous, a les deu del matí, els Itineraris Literaris de la Setmana del Llibre en Català...