29/09/2021 Política - Jordi Rodríguez
El regidor del PSC a l'Ajuntament de Palamós, Josep Coll.
L'actual portaveu del grup municipal del PSC a l'Ajuntament de Palamós, Josep Coll, vol repetir com a alcaldable d'aquesta formació en les eleccions locals del 2023. Així ho va reconèixer ahir en declaracions al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'. Coll va encapçalar la segona llista més votada en els comicis de fa dos anys, a molta distància d'ERC, però assegura que es veu capaç de convertir-se en l'alternativa política als republicans.
L'any 2019, Josep Coll, que ja havia tingut responsabilitats de govern en un dels governs socialistes liderats per Teresa Ferrés a Palamós, va haver d'assumir el difícil repte de posar-se al capdavant del projecte electoral del PSC, després de la retirada de la que havia estat alcaldessa del municipi durant 12 anys. Va ser una aposta una mica improvisada i que li agradaria consolidar, repetint com a cap de llista del PSC palamosí en les eleccions del 2023. Així ho explicava ahir, en declaracions a Ràdio Palamós.
La candidatura del PSC va aconseguir tres regidors en els comicis de fa dos anys, molt lluny de la majoria absoluta de deu edils d'Esquerra Republicana. Josep Coll creu, però, que els moments són molt diferents, i es veu capacitat per ser l'alternativa a ERC.
De moment, però, tot just hem encetat la segona meitat del mandat municipal de quatre anys, i al PSC li toca perfilar la seva proposta política de futur per a Palamós, conjugant-ho amb l'exercici de l'oposició.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...