23/09/2021 Societat - Jordi Rodríguez
55 milions de persones a tot el món pateixen la malaltia de l'Alzheimer. (Foto: Fundació Pasqual Maragall).
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ha recaptat 228 euros en l'acte que va fer aquest dimarts al Teatre La Gorga, coincidint amb el Dia Mundial de l'Alzheimer. L'acte va consistir en una sèrie de xerrades per divulgar com és i com actua aquesta malaltia, i quines eines es poden donar a les famílies per tenir la millor cura possible dels malalts.
L'entrada a La Gorga era gratuïta però els assistents tenien l'oportunitat de fer un donatiu voluntari a la sortida. El que es coneix com el sistema de taquilla inversa. La recaptació final ha estat de 228 euros, com dèiem. La psicòloga de Palamós Gent Gran, Margarita Flaqué, explica a què es destinaran aquests diners.
La xerrada 'Dia a dia amb la malaltia d'Alzheimer. Una visió integral', va abordar aquesta malaltia neurodegenerativa des de punts de vista diversos, amb la participació de diferents professionals de l'àmbit sanitari, però també de l'atenció social.
Totes les notícies:
18/05/2026 - Medi Ambient Projecte del Museu de la Pesca per repoblar espècies de peix autòctones
El Museu de la Pesca de Palamós impulsa un programa per reduir la pèrdua de la biodiversitat...
18/05/2026 - Societat 89 donacions de sang i 28 de plasma en la jornada doble al CAP Palamós
El Banc de Sang i Teixits i l'Associació de Donants han saldat amb 89 donacions de sang i 28 de...
18/05/2026 - Successos Mor una persona al seu domicili per una crisi cardiorespiratòria
Un ampli operatiu d'emergència es va desplegar aquest dissabte a Palamós, per atendre una persona...
18/05/2026 - Serveis Setmana amb 3 escales de creuer al port de Palamós
Avui comença una setmana amb força activitat pel que fa a les escales de creuer al port de...
18/05/2026 - Societat El 'Fit Jove' prepara activitats d'esport i salut per a l'estiu
Les àrees de Joventut, Esports, i Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós posen en marxa una...
Notícies relacionades: