15/09/2021 Societat - Jordi Rodríguez
Reunió del procés participatiu a la Sala de Plens de Calonge, la passada setmana. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Avui es fa la segona de les reunions del procés participatiu de les Consultes de Barri, que organitza l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, i que arriben ja a la quarta edició. En aquesta ocasió està adreçada a les persones que viuen als veïnats de Puigsapera i Sant Antoni Est. La trobada tindrà lloc a la Sala Tic del Palau Firal de Sant Antoni, i començarà a dos quarts de set. L'objectiu és conèixer de primera mà les necessitats dels barris i recollir propostes de millora formulades pels mateixos veïns.
Finalitzades les sessions, les propostes són analitzades pels serveis tècnics municipals per valorar la seva viabilitat tècnica i econòmica. Posteriorment, els veïns se'ls convoca de nou per part de l’Ajuntament en una sessió de retorn on se’ls trasllada, d’una banda, quines propostes no s’han pogut validar, indicant-ne els motius, i d’altra banda, aquelles que han estat validades i que es podran portar a terme.
La setmana passada es va fer una primera reunió centrada en la zona de l'Eixample de Calonge. Entre les conclusions que en van sortir hi havia canviar l’horari de recollida d’escombraries, trobar solucions als problemes sobre el manteniment de la riera, les diferents reformes a efectuar al paviment dels carrers, i la possibilitat de tenir un espai de zona verda al barri.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...
Notícies relacionades: