10/09/2021 Cultura - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu a l'Arbreda, del Concert de Sardanes de la Costa Brava. (Foto: Dolors Puig).
El recinte de l'Arbreda acull a partir de les deu d'aquesta nit la 21a edició del Concert de Sardanes de la Costa Brava-Memorial Viladesau, organitzat per l'Agrupació Sardanista Costa Brava de Palamós. Una vegada més les cobles Montgrins i La Principal de La Bisbal pujaran a l'escenari per oferir un concert en què combinaran l'actuació per separat, amb una de conjunta. Habitualment, aquest espectacle es convoca a l'agost però aquest any el mal temps va obligar a ajornar-lo
El concert s'havia de fer el dia 4 d'agost, en el marc de la programació del festival Amb So de Cobla. A la tarda, però, va caure un fort aiguat que va negar la plaça de Josep Sarquella, escenari dels diferents concerts d'aquest cicle. La decisió va ser suspendre el concert i traslladar-lo a la nit del 10 de setembre, en el context dels actes de la Diada Nacional de Catalunya. Dit i fet. El 21è Concert de Sardanes de la Costa Brava-Memorial Ricard Viladesau arrencarà a les deu d'aquesta nit, en aquest cas a l'escenari del parc de l'Arbreda. Josep Cordomí, president de l'Agrupació Sardanista Costa Brava, explica com serà el concert.
El repertori serà el mateix que ja estava previst per a l'actuació del 4 d'agost. Inclourà l'estrena de 'Sa Roncadora', una sardana inèdita del mestre Ricard Viladesau. El recinte de l'Arbreda té un aforament d'uns 400 espectadors. La major part de les localitats estan venudes, però encara se n'oferiran algunes a les taquilles del recinte, abans de l'inici del concert.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...
Notícies relacionades: